Készülhetnek az autósok és a belváros környéki kerületek: óriási
dugók lesznek, verekedések a parkolóhelyekért és még a levegő minősége
is romlik. Mindezt a klímavédelem jegyében.
Az RTL Klubon Dorosz Dávid főpolgármester-helyettes – konkrétumok híján – előrevetítette, hogy öt éven belül, azaz még Karácsony Gergely és csapata regnálása alatt, kitiltják („valamilyen formában”) a dízelautókat a belvárosból és bevezetik („valamilyen formában”) a dugódíjat. Az indok, hogy a belvárosban emberek dolgoznak és élnek, ráadásul még gyerekek is vannak, tehát az ő érdekük, hogy javuljon a levegő minősége. Mintha ebben a városban csak a belső kerületekben élnének emberek („valamilyen formában”).
A greenpeace-esek tovább mennek, ők a buszokat és a teherautókat is kitiltanák.
Nézzük a következményeket: a környező kerületekben feltorlódnak az autók, pöfögnek az óriási dugókban. Romlik a levegő minősége. Ennyi parkolóhelyet (esetleg, urambocsá) csak egy-egy fa kivágásával lehet kialakítani. Kevesebb fa, rosszabb levegőminőség.
Az is szép gondolat, hogy a dízelbuszokat tiltsuk ki a belvárosból. De akkor az a sok autós, aki a környező kerületekben hagyja az autóját (ha tudja), vajon mivel fog eljutni a kiváló levegőminőségű belvárosi munkahelyére. Persze, csak ha a levegő tudja majd, hogy a belső kerületek határainál javulnia kell.
Az RTL Klubon Dorosz Dávid főpolgármester-helyettes – konkrétumok híján – előrevetítette, hogy öt éven belül, azaz még Karácsony Gergely és csapata regnálása alatt, kitiltják („valamilyen formában”) a dízelautókat a belvárosból és bevezetik („valamilyen formában”) a dugódíjat. Az indok, hogy a belvárosban emberek dolgoznak és élnek, ráadásul még gyerekek is vannak, tehát az ő érdekük, hogy javuljon a levegő minősége. Mintha ebben a városban csak a belső kerületekben élnének emberek („valamilyen formában”).
A greenpeace-esek tovább mennek, ők a buszokat és a teherautókat is kitiltanák.
Nézzük a következményeket: a környező kerületekben feltorlódnak az autók, pöfögnek az óriási dugókban. Romlik a levegő minősége. Ennyi parkolóhelyet (esetleg, urambocsá) csak egy-egy fa kivágásával lehet kialakítani. Kevesebb fa, rosszabb levegőminőség.
Az is szép gondolat, hogy a dízelbuszokat tiltsuk ki a belvárosból. De akkor az a sok autós, aki a környező kerületekben hagyja az autóját (ha tudja), vajon mivel fog eljutni a kiváló levegőminőségű belvárosi munkahelyére. Persze, csak ha a levegő tudja majd, hogy a belső kerületek határainál javulnia kell.
Szintén dicsérendő lenne, hogy a sok füstokádó teherautót is tiltsuk
ki a belső városrészekből, bár felteszem a kérdést, akkor hogy jut el
például az élelmiszer a boltokba, levelek a postára.
Azért, még mielőtt meggondolatlanul cselekedne a főpolgármester úr, nem ártana arra is gondolnia, hogy több budapesti szavazónak van (dízel)autója, mint biciklije.
Zelnik Bálint - www.magyarnemzet.hu
Azért, még mielőtt meggondolatlanul cselekedne a főpolgármester úr, nem ártana arra is gondolnia, hogy több budapesti szavazónak van (dízel)autója, mint biciklije.
Zelnik Bálint - www.magyarnemzet.hu
Meg a rakpartokat is le akarja zárni!...
VálaszTörlés