Etarget -közép

Nagy Blanka megdöbbentő nyilatkozatot tett

Trágárka kanyargós útja az MSZP-től, a DK-n át a Momentumig!
Momentumosok, DK-sok, MSZP-sek, Jobbikosok, Párbeszédesek, LMP-sek, Kutyapártosok. Nagy köszönettel tartozom mindannyiuknak.

„Lassan egy éve annak, hogy egy ország (s olykor nem csak a hazai »világ«) ismerte meg a nevemet. Hallhattam ezt a nevet hazafiasan és büszkén, de szidalmazások közepette is.
Ez alatt az egy év alatt nagyon sok mindenkitől kaptam segítséget, tapasztalatot. Többször vettem részt különféle pártoknak a rendezvényein – ahova hívtak, oda elmentem, mert segíteni akartam az ellenzéket minden eszközömmel.
Barátokat szereztem. Olyan emberekkel találkoztam akik visszaadták a hitemet az emberi értékekbe: Momentumosok, DK-sok, MSZP-sek, Jobbikosok, Párbeszédesek, LMP-sek, Kutyapártosok. Nagy köszönettel tartozom mindannyiuknak.
Most egy kicsit megszorul a szívem, hogy félek attól, hogy eme cselekedetem után néhány elfordulnak tőlem, esetleg az ellenséget vélik felfedezni. Lehetnek olyanok akik most azt gondolják: Kígyót nevelgettek a keblükön.
Nem szeretném, hogy ezt gondolja bárki is, hiszen én ugyanaz az az ember maradok: mostmár egy lila zászló alatt, mely az elnyomó hatalom, a kezdetleges diktatúra feloszlatásáért lobog.
Az utóbbi időben felértékelődött bennem minden. Megtudtam, hogy mit jelent számomra a politika. Számomra pedig annyit tesz mint: az emberek érdekeit szolgálni tűzön vízen át.
Most nekem kellett meghoznom, egy olyan döntést amelyet innentől kezdve egyfajta bélyegként fogok magamon hordani. Ezt a bélyeget pedig próbálom a lehető legbüszkébben, leghűségesebben és a legalázatosabban hordani.
Így, lassan egy év után döntöttem. A politikai pályafutásomat a Momentum Mozgalom lila színében fogom folytatni. S hogy miért rájuk esett a választásom?
Azért, mert bennük láttam egy olyan lehetőséget amely a változás irányába tudja terelni a jelenlegi helyzetet. Szimpatikusnak találtam, hogy egy olyan pártról van szó amely most kezdi felépíteni a múltját, a jelenét s a jövőjét. Számomra fontos, hogy egy olyan csapattal dolgozzak együtt, akik pontosan tudják, hogy a mai 21. századi embernek miféle életmódra, világra van szüksége.
Nem szeretném, ha bárki is azt gondolná, hogy átvertem. Úgy érzem, hogy most hoztam meg életem egyik legnagyobb, legjelentőségteljesebb döntését.
A Veled a Városunkért Egyesületben természetesen folytatom a munkámat, hiszen kitűztem magam elé egy célt mégpedig: olyan körzetet szeretnék teremteni amelyben politikai ideológiáktól függetlenül jól érzik magukat az emberek.
Még egyszer szeretném kihangsúlyozni: bár a testemet s lelkemet lilába borítottam, a szívem piros-fehér-zöld marad, melyben a sárga s a kék is helyet kap, melyek az Európai Unió színei.
Fontosnak érzem azt, hogy együttműködjek más pártokkal hiszen a cél azonos: egy békés és demokratikus országot kell teremtenünk amelyben nem érhet atrocitás valakit a neme, az identitása, a szexuálitása vagy a politikai nézete miatt.
Amennyiben az ügyvédem, Litresits András tovább vállalja az együtt elindított ügyeket, rettenetesen hálás leszek.
Köszönöm, hogy ezt a levelet mindenki tisztelettel elfogadja. Úgy gondolom, hogy pocskondírozásnak, megvető üzeneteknek nincs helye hiszen egy célért harcolunk, egy zászló alatt vívjuk a csatát.
Az idáig megszerzett baráti kapcsolataimat pedig meg szeretném tartani, mert úgy vélem, hogy részemről a közeledés valós érzelmeken alapult, s egy-egy telefonbeszélgetés, egy-egy találka nem rejtett magába semmiféle politikát, csak az emberi szeretet valós mivoltát.”
Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.
www.mandiner.hu 

Megjegyzések

  1. Suttyó, prosztó, tahó undorító műveletlen gyökér, a karrierjét elnézve pedig ezt hozta otthonról ő a szülei büszkesége. Ez a mocsok is csak a nép javát akarja munka nélkül.

    VálaszTörlés
  2. Jól irtad kislány lesznek új barátaid,akik mosolyognak, nem figyelmeztetnek, igazat adnak, hizelegnek, önbizalmadat erősítik,de ezek mind hamisak.Méltányolható lenne az emberiség szolgálata részedről,de a Te bemutatkozásod szavaid,nem erre utalnak,inkább a tudás , a bölcsesség,az alázat hiányára amit tanulással,és teljesítménnyel lehet kompenzálni,ezek megszerzése után lehet igazán szolgálni a hazát, megértve a politikát ,ami a történelemben sokszor hazánk ellen fordult, és ma is irigyli az ország teljesítményét,adottságait,vezetését!Ezeket is látnia kell annak aki hazáját szereti! Üdv: egy nyolcvanéves nagyapa!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban ez a fiatal azt sem tudja hol van, és hol a helye! A szülők felelősségét látom ,mint hiányt, aztán fogalmazni sem tud, mert olyan csoportosuláshoz csatlakozik amely " most építi a múltját, jövőjét".Hogy van ez Blanka?

      Törlés
  3. Nem veszi észre,hogy csak egy eszköz az ellenzék kezében akit aljas módon kihasználnak. Hamar eljön az idő amikor már nem lesz szükség rá.Félre dobják mint egy elhasznált papír zsebkendőt.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése