Etarget -közép

Ujhelyi kockahas nélkül lett reklámarc

#loveislove

Felborzolták a kedélyeket a Coca-Cola #loveislove, azaz "a szerelem az szerelem" feliratú, egy női, illetve egy férfi szerelmespárt ábrázoló reklámjai, amelyek a budapesti metrókban szökkentek szárba.


A BKV közleményben határolódott el a kihelyezett hirdetésektől. Ebben azt írták, hogy a reklámfelületek hasznosításáért nem ők felelnek, hanem az erre szerződött külső partnereik.

Sokan a homoszexuális lobbi erőszakos nyomulását látták a tolakodó, harsány plakátokban. Mások viszont nagy örömmel álltak az üdítőital szivárványos #loveislove kampánya mellé.

Ujhelyi István a szocik EP-képviselője igyekezett gyorsan állást foglalni a témában és Facebook posztjában támogatólag nagyot kortyolt a nagy melegben hűsítőleg ható italból.

A szocik egyetlen állva maradt brüsszeli képviselője, ezzel a posztjával történelmi tettet hajtott végre: úgy lett a világhírű üdítőital reklámarca, hogy finoman szólva sem rendelkezik a reklámok szereplőitől megszokott kockahassal.

De az valószínű, hogy ha egyszer vége lesz a politikai karrierjének, az üdítőital jellegzetes karakterét a mikulást el fogja tudni játszani.

Akár még nyáron is.











 Csépányi Balázs

Megjegyzések