Etarget -közép

Hadházy arcátlanul koldul!

Döntsék el önök, hogy bűnös-e Hadházy vagy csak az igazságot mondta ki!
Röhejes!

„Kövér László szerint pénzzel el lehet hallgattatni az igazságot... Ahogyan várható volt, hogy Kövér házelnök úr megbüntet az igazság felmutatásáért, számítottam erre. Az már inkább meglepett, hogy a rám támadó, engem az ülésteremben rángató képviselők ilyen olcsón megússzák a fizikai erő alkalmazását. Rám 329 ezer forintos büntetést szab ki a nemzet házmestere, rájuk 50 ezreset. És persze Kövér megfeledkezett magáról, ő maga ismét megússza. Szerinte az, hogy a pulpitusról minősítgeti a képviselőket, az nem sérti az Országgyűlés tekintélyét.

Kövér persze tudja, hogy nem a parlament tekintélyét sértettem meg, hanem a királyról írtam ki, hogy meztelen. Orbán propaganda gépezetének otromba, perverz hazugságaira válaszoltam a magam szerény lehetőségeivel. Kövér ennél is jobban fél attól, hogy az igazságot látó emberek előbb-utóbb felismerik, hogy közösen igenis van erejük megállítani az ocsmány propagandagépezetet.

A döntés ellen az Országgyűléshez lehetne fellebbezni, de azzal is csak eljátszanám, hogy van Parlamentünk, nem pedig néhány idősödő »demokrata« dönt mindenről személyesen. Ezért, Önökhöz, a magyar nemzethez fellebbezek: döntsék el Önök, hogy bűnös-e Hadházy vagy csak az igazságot mondta ki! ”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.
 www.mandiner.hu

Megjegyzések