Etarget -közép

Juncker: Én vagyok Von der Leyen Ratzingere

Az a fránya isiász...
A korábbi bizottsági elnök a két pápával vont párhuzamot.
 
Jean-Claude Juncker életműdíjat vett át csütörtökön Berlinben. Ennek apropóján mondott egy beszédet, amelyből kiderült, a korábbi EB-elnök még mindig a Bizottság központi épületében, a Berlaymontban tengeti mindennapjait, amelyet egyébként „építészeti szörnynek” nevezett. „Ursula von der Leyennek a 13. emeleten van az irodája... én pár emelettel lejjebb élek...mint a két pápa a Vatikánban. Közelebbről megvizsgálva én vagyok von der Leyen Ratzingere” – próbált viccelni Juncker. Végezetül azt is elmondta, hogy nagyon jól kijönnek Von der Leyennel, akivel azonos célokért küzdenek. Kérdésre válaszolva azt is elmondta, decemberben von der Leyen megígérte neki, hogy minden héten meglátogatja.
(Forrás:politico.eu.)
Laurenz Gehrke : Jean-Claude Juncker: Von der Leyen and I are ‘like the two popes’
www.mandiner.hu

Megjegyzések

  1. Hát a ráncai már megvannak hozzá, de arról nem tudok, hogy Ratzinger Marx szobrot avatott volna és "isiászban" szenvedne. Egyébként mit keres még mindig Brüsszelben?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése