Etarget -közép

Megadja Gábor könyörtelen volt a ballib újságírókkal

Megérdemelték!
Ezeket a fordulatokat mindig használnod kell, hogy ilyenné válhass!
„Kénytelen vagyok előre is elnézést kérni Modor Tibitől, hogy elveszem a kenyerét.
Úgy gondoltam, ma érdemes valódi, minőségi újságírósat játszani, ezért alább összegyűjtöttem az alapokat egy tool-kithez, amivel valódi, igazi, minőségiújságíró lehetsz. Ezeket a fordulatokat mindig használnod kell, hogy ilyenné válhass!
»A miniszterelnök ma bejelentett intézkedéseit helyeslem, bár kissé kevésnek tartom. És szeretném jelezni, hogy ÉN már azelőtt betartottam ezeket, hogy a miniszterelnök bejelentette volna. Tehát láthatóan NEKEM semmi szükségem arra, hogy a miniszterelnök megmondja NEKEM, hogyan csináljam, mert ÉN MAGAMTÓL is kiválóan TUDOM, mikor mit kell tenni. Ezért is vagyok ÉN újságíró (minőségi díjas!), ő pedig csak miniszterelnök.«
»Zseniális írás! – TŐLEM. Ha csak egy írás van, amit elolvasol ma a járványról, EZ legyen az! (Mellesleg ÉN írtam, csak megjegyzem.)«
»Újabb korlátozásokat vezetett be a miniszterelnök – MI már egy héttel ezelőtt javasoltuk ezeket. KATT A CIKKRE!«
»Végre, újabb korlátozások. Már két hete mondom, hogy szükség van rájuk. Örülök, hogy végre hallgat RÁM a kormány.«
»Hogy képzeli Orbán, hogy ilyen alkotmányos alapjog-sértő korlátozásokat vezet be?«
»Na EZÉRT van szükség független médiára ebben az országban! Exkluzív, csak nekünk számolt be egy neve elhallgatását kérő egészségügyi dolgozó a VALÓDI helyzetről! (KATT a cikkre és kérnénk szépen egy megosztást! :))«
»Na, ugye. Tagadni próbálták, megmondtuk előre – nőtt a fertőzöttek száma, ahogy előre jeleztük.
(Támogasd a független újságírást, hogy továbbra is időben értesülhess a valóságról!)«”
 Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.
www.mandiner.hu

Megjegyzések

  1. Pontosan ilyenek ezek a kéregetős, "zseniális" újságírók.

    VálaszTörlés
  2. Jól kiképzett, és genetikailag is ilyesmire fogékony tollnokok. Kiképzést is kiválót kaotak. Egy azonban nem fér a fejembe: el is hiszik ezek a fleknizsenik, hogy amit mondanak az igaz???

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése