Etarget -közép

Nem, Fegyőr, nem az a baj, hogy dajkálod a fiadat!

 Nem vagyok politikus, ezrednyi felelősség sem terhel a mondataimért, mint benneteket.

„Magam is megtettem ezerszer a lányommal és a fiammal is, amíg kicsik voltak, és imádom, amikor ma is naponta hozzám bújnak, pedig tinédzserek. Aki valaha átélte, pontosan tudja: apának lenni különleges csoda, őszintén kívánom, hogy élvezd minden pillanatát! 

És akkor most a szülői, ellágyulós rész után, talán térjünk a lényegre! Amikor a fotódat megosztva csupán ennyit írtam: »Szép új világ«, nyitva hagytam a lehetőséget mindenkinek, hogy azt gondoljon az általad közzétett képről és rólad, amit csak szeretne. Ha valamit hibáztam, az pusztán annyi volt, hogy nem tettem teljesen egyértelművé, én mire is gondolok. Hát most pótolom. 


 

Igen, zsigerileg borzongok attól a »szép új világtól«, amit te és a pártod prominensei minden megmozdulásotokban, posztban, megszólalásokban, teljes mellszélességgel képviseltek. Rosszul vagyok a nyílt társadalomnak becézgetett ön és közveszélyes víziótoktól, az Európai Egyesült Államok ötletétől, a szélsőliberális, jóemberkedő önsorsrontástól, a migránssimogató attitűdtől, a gender-idiotizmustól, a nyugati hálózatok által vezényelt felforgatástól, az évről-évre képtelenebb haladár ötleteitektől, a virtigli hazaáruló tempótól.

És hánynom kell azoktól a mondataidtól, amelyeket egy-két hónapja – még vágyvezérelt miniszternökként – kiáltottál világgá, amikor minden levegővételnél börtönt, meg vagyonelkobzásokat emlegettél, miközben modernkori Lenin-fiúkat idézve vázoltad, hogyan kell majd politikai ellenfeleidet »satuba« rakni, mindaddig, amíg az »illető elveszíti az idegrendszerét«.

S miközben ezt az alávaló közbeszédet a ti balos összefogásotok politikusai szabadították az országra – lámpavasazás, földönfutóvá tétel, patkányozás, levegőtlen világ, Kásler miniszter úr sintérezése, stb. –, addig most egy ártatlan »szép új világ« megjegyzés miatt hörögtök. Halkan megjegyezném, ráadásul – veletek ellentétben – én nem indulok választásokon, nem vagyok politikus, ezrednyi felelősség sem terhel a mondataimért, mint benneteket.”

Fotó: Facebook/Rákay Philip

 

 

Megjegyzések