Etarget -közép

Szőke Zoltán kitálalt

Ezért távozott valójában a Barátok köztből.....
Több mint húsz évig alakította Berényi Miklóst a Barátok köztben Szőke Zoltán, aki három éven keresztül hezitált, míg meghozta a döntést: elhagyja a sorozatot. Most elárulta, hogy valójában miért írta alá a felmondását.

Hosszas gondolkodás után intett búcsút a Barátok köztnek Szőke Zoltán, aki 21 évig alakította Berényi Miklós szerepét a sorozatban. Jelenleg az erdőkertesi művelődési ház igazgatójaként dolgozik. 


 

"Úgy éreztem, a 21 év alatt én változtam, fejlődtem, de az általam alakított karakter nem. Ugyanazokat a köröket futotta, újra és újra ugyanazokba az intrikus helyzetekbe került. /p>

Ilyenkor mindig elgondolkodtam, hogy ez a szerep, engem, mint Szőke Zoltánt, milyen emberré tesz.
Egyre távolabb éreztem magamtól ezt a karaktert. Az első ilyen gondolattól a döntés meghozataláig nagyjából három év telt, mire megléptem a dolgot és aláírtam a felmondásom" – mondta Zoltán, akinek egyáltalán nem hiányzik a nyilvánosság az életéből.

Voltak megkeresések, de szép lassan lecsökkent a számuk, hiszen jelentős része eleve összeegyeztethetetlen a jelenlegi munkámmal. Ahogy a színházi szerepek többsége is, hiszen nem tudok ott lenni a próbafolyamat elejétől a végéig. Minden erőmmel azon vagyok, hogy a művelődési ház működését jobbá tegyem, mellette pedig kiélvezem, hogy a nap végén hazamehetek a tanyámra. /p>

Élvezem a békét, a madárcsicsergést, ami körülvesz, és amiben most benne vagyok" – magyarázta a Sláger Kult műsorvezetőjének, Sándor Andrásnak Szőke Zoltán.

www.life.hu

 

 

Megjegyzések