Etarget -közép

Tiborcz István interjút adott, Budapestet a prémium turizmus irányába terelné

 Megszólalt Orbán Viktor lányának a férje.

A BDPST Group első emberével, Tiborcz Istvánnal a csoport üzleti jövőjéről és a magyar turizmusról a Budapest Business Journal készített interjút, amelyet az Index szemlézett. A cégcsoport tulajdonosa kiemelte: Magyarország fő turisztikai vonzereje nem lehet az, hogy olcsó. Úgy látja, hogy óriási kiaknázatlan potenciál van idehaza a prémium turizmusban, a régió fővárosai sokkal előbbre tartanak ebben. Hozzáfűzte, hogy a tehetősebb látogatók most Bécsben költik a pénzüket, mert ott találnak luxusüzleteket.


 

„A város arra hivatott, hogy több olyan vendéget csábítson, akik hosszabb ideig maradnak, komoly vásárlóerővel bírnak és érdeklődnek a kultúra iránt. Ezen turisták bevonzása érdekében pedig prémium kategóriás szállodákra, minőségi gasztronómiára és kulturális programokra van szüksége Budapestnek, hiszen jelenleg a regionális riválisok megelőznek minket” – idézte Tiborcz István szavait a lap

Kiemelte, a cégcsoport prémium lifestyle brandjét, a Botaniq Collectiont éppen azért hozták létre, hogy elinduljanak a ki nem aknázott piaci szegmensben.

Megkérdezték Tiborcz Istvántól azt is, hogy miképpen alakul a Sofitel sorsa.

Hangsúlyozta, hogy ingatlanfejlesztőként konszenzusra törekszenek a tervező Zalaváry Lajos örökségét illetően, de kiemelten kell kezelni a felújítás szempontjai között az épület környezetéhez való illeszkedését és a műemléki környezettel való harmóniáját is.

Kérdésre válaszolva megerősítette: a BDPST Group portfóliójában lévő vállalatok menedzsmentje önálló döntési jogkörrel rendelkezik valamennyi gazdasági kérdésben. 

Borítóképünkön Tiborcz István

www.magyarnemzet.hu

 

 

Megjegyzések