Etarget -közép

Megtörte a csendet: megerőszakolták az X-Factor énekesnőjét a műsor alatt

 Az X-Factor forgatása alatt erőszakolták meg az énekesnőt. 

Lucy Spraggan elmondása szerint a nemi erőszak Rylan Clark versenyzőtársának 25. születésnapját ünneplő bulija után történt.p>

Állítólag aznap este annyit ivott, hogy elájult és a produkciós csapat egyik tagjának kellett visszakísérnie a szállodába, ahol a szálloda portása felajánlotta, hogy felkíséri a versenyzőt a szobájába, amit meg is tett, de később visszatért a fiatal nő szobájába.

Másnap a puszta rettegés érzésével ébredtem. Nem hiszem, hogy azóta valaha is éreztem ilyen szintű zavarodottságot. Tudtam, hogy megerőszakoltak, de ezt nem tudtam feldolgozni. Ezért felvettem a ruháimat, és robotpilótára kapcsoltam" – mesélte.


 

Bár a produkciós csapat hívta a rendőrséget, és gyorsan letartóztatták a tettest, Spraggan azt mondta, hogy nem voltak felkészülve arra, hogy kezeljék a történteket. Bár a bűncselekmény után anyagi és orvosi támogatást is kapott, ám a tárgyalás lezárása után magára hagyták.

"Soha senki nem keresett meg, hogy megkérdezze, jól vagyok-e. Senki sem hívott vagy küldött e-mailt, amikor a tárgyalás véget ért, és elítélték. Senki sem ajánlott nekem rehabilitációt vagy folyamatos mentális kezelést. Magamra maradtam."

Simon Cowell, a The X-Factor atyja személyesen mondta el a lánynak, hogy mennyire sajnálja mindazt, amin keresztülment - írja a The Guardian.

www.borsonline.hu

 

 

Megjegyzések