Etarget -közép

Az RTL sztárját aljas módon megtámadták a baloldali hiénák

Íme a híresen toleráns liberálisok legújabb kirohanása.

Felhévizy Félix mindig szeretett volna egy sikeres vállalkozást indítani, és ezáltal sok pénzt keresni. Sajnos ez a mai napig nem jött össze neki. Valószínű, hogy ebből a vágyából eredeztethető az, hogy az RTL Cápák közt című műsorát rendszeresen követi.p>

Nagy dolog ez, mert gyakorlatilag semmi más produkciót nem néz erről a csatornáról, mert a sok gagyi műsor árnyékában megbúvó kormányellenes kirohanások a hírműsoraikban eltántorítják attól, hogy rendszeresen kövesse őket.

Az egyik kedvenc szereplője – ha úgy tetszik cápája – a műsorban Tomán Szabina üzletasszony volt, aki mindig lenyűgözte az intelligenciájával, magabiztosságával és természetesen a lehengerlő nőiességével. A héten a Mandiner Karakter című podcastjében egy nagyszerű interjút készítettek vele, ahol Tomán Szabina őszintén beszélt arról, hogy mekkora megtiszteltetés volt a számára Magyarország első női köztársasági elnökétől, Novák Katalintól érkezett tanácsadói felkérés.


 

„Biztos a műsor miatt is volt egy fókusz az én életemre, beleláttak az én vállalkozásomba, életembe. Személyesen a felkérés előtt én nem ismertem Novák Katalint. Amikor megérkezett a levél, először elkezdett remegni a kezem: egy köztársasági elnöki felkérés mindig megtiszteltetés. […] Rettentően izgultam. Nem tudtam, kik lesznek a tanácsadók, de bevallom őszintén, nyitottabb, kedvesebb, őszintébb fogadtatást nagyon kevés helyen kapok.”

De az üzletasszony azt sem rejtette véka alá, hogy mennyire megdöbbent azon, hogy mennyi gyűlölet zúdult rá, miután elfogadta ezt a megtisztelő feladatot.

„Nem gondoltam, hogy ilyen sok gyűlölet van az emberekben. Én nagyon sok gyűlölködő posztot, üzenetet kaptam emiatt. Minősítettek, hogy én politikailag hová tartozom, pedig én nem értem a politikát, nem szeretem, ha megbélyegeznek, hogy bal-jobb, vagy épp kihez tartozom, mert az önállóságomra, függetlenségemre mindig büszke vagyok és leszek. […] Volt olyan, aki felajánlotta, hogy küld nekem egy tükröt, hogy holnaptól biztosan bele tudok-e nézni. Nincs olyan dolog, ami miatt nekem rossz álmaim lennének vagy a döntésemet megkérdőjelezném.”

Elérte őt is a módfelett toleráns baloldali hiénák gyűlöletcunamija. Erről a felháborító jelenségről többször írtunk már. Hasonlóan járt több sztár, híresség egyik pillanatról a másikra, amint bárminemű vélt vagy valós köze lett a kormányzathoz. Emlékezzünk, mit műveltek Lékai-Kiss Ramónával, amikor az RTL Klubtól átszerződött a TV2-höz. A csinos színész-műsorvezető a döntését hiába próbálta indokolni az új szakmai kihívás lehetőségével, a liberális tolerancia bajnokai gyakorlatilag szétszedték a közösségi hálós platformjain. Mondván, eladta magát a Fidesznek, ő is Orbán embere lett, a kormányzat szekértolójává vált. Hasonlóan járt Földes László Hobo is, akit pedig azért támadtak a baloldaliak, mert leszerződött a Vidnyánszky-féle Nemzeti Színházhoz. De így lett egy csapásra 2002-ben Egerszegi Krisztinából, mindenki Egérkéjéből csak a fél ország Egérkéje, miután felolvasták a levelét azon az emlékezetes Fidesz-nagygyűlésen.

– Számtalanszor bebizonyosodott a magukat befogadónak és elfogadónak tartó liberálisokról, hogy csak addig elfogadók, amíg valaki úgy táncol, ahogy ők fütyülnek. Eddig terjed a módfelett PC, haladógondolkodású és modern baloldal toleranciája. Ez az a kettős mérce, amiről Ákos írt a Bosszú népe című számában. Álljon itt a zseniális dalszöveg, aminek hitelességét és időszerűségét hétről hétre bizonyítják a vicsorgó liberálisaink:

A bosszú népe úgy tenne jégre
Hogy ne is vedd észre, hogy elpusztít
A lélek üressége a mérce kettőssége
Egy bosszúálló isten torzult tükörképe
E szorgos nép, ha perbe fog
Téged elevenen tűzre dob
A harag réme, a béke vége
Tombol a bosszú népe.

A bosszú népe úgy tenne jégre

Hogy ne is vedd észre, hogy elpusztít
Ne szabadkozz: te szabad vagy
A hatalmad magadnak akartad
Hát szabad-e hagynod, hogy fúrja-tépje
Hazádat folyton a bosszú népe?
Félnek tőled, rettegnek
És inkább elevenen esznek meg
Csak nehogy el tudd mondani végre
Hogyan gyűlöl a bosszú népe

A bosszú népe úgy tenne jégre

Hogy ne is vedd észre, hogy elpusztít

A gyűlölet rabja majd kiforgatja
Minden szavamat és átkoz
Mert aki brancsoknak tagja, az ukázba kapja
Hogy üssön, ha nem tartozol a párthoz
A bosszú népe úgy tenne jégre
Hogy ne is vedd észre, hogy elpusztít
Dúdold ezt a dalt és aki gyűlöl majd érte
Az lesz a bosszú népe

Borítókép: Tomán Szabina  Mandiner Karakter című podcastjében (Fotó: Képernyőkép – Mandiner)

Felhévizy Félix - www.magyarnemzet.hu

 

 

 

 

Megjegyzések