A miniszterelnök lányának célja, hogy 15 éves tapasztalata segítségével minél több helyre eljuttassa a magyar kultúra jó hírét.
Orbán Ráhel az új V. kerületi luxusszálloda, a Hotel Dorothea művészeti és dizájnkoncepcióját bemutató kerekasztal-beszélgetés után a Blikknek elárulta, hogy a 15 éves vendéglátásban szerzett tapasztalatával és tízéves előképzettségével azon dolgozik a BDPST-el közösen, hogy a vendéglátás és az idegenforgalom által jó hírét tudják vinni a magyar kultúrának.
A BDPST missziója az, hogy növeljék Magyarország és Budapest ismertségét annak tudatosításával, hogy a magyarok nagyon sok műtárgyat alkottak, nagyon sok mindent találtak fel,
amelyeket a világ lehet, hogy ismer, de nem tudják, hogy azok magyarokhoz köthetők – mondta Orbán Ráhel. Hozzátette: büszke arra, hogy az új hotel dizájnjában megjelenik a magyar kultúra. Példaként említette, hogy visszatérő elem például a szódásüveg, amely magyar találmány.
Orbán Ráhel a jövőbeli tervekről is beszélt:
a BDPST következő nagy projektje a Gellért szálló felújítása,
amit a Mandarin Oriental luxusszállodalánccal együttműködésben terveznek.
Az új, ötcsillagos Hotel Dorothea Mária Dorottya württembergi főhercegnőről kapta a nevét. Üzemeltetője a Marriott International az Autograph Collection Hotels márka alatt. Ez a márka különleges dizájnú és karakterű hoteleket tömörít világszerte. Orbán Ráhel ezzel kapcsolatban elárulta, hogy sok kötöttségnek kellett megfelelniük a tervezés során. A megadott irány szerint a hotelnek tükröznie kell a jövő történetét, a kapcsolatteremtést, a meglepetést, a váratlan utazást, de az iróniát és a szemtelenséget is – olvasható a cikkben.
Borítókép: Orbán Ráhel (Fotó: Földházi Árpád)
Megjegyzések
Megjegyzés küldése